Два століття після смерті ім’я Антоніо Вівальді та його творчість були в забутті. А нині виконавці й любителі музики все ще намагаються осягнути велич творчого спадку італійського композитора-новатора. З перших нот можна впізнати почерк маестро, і його творіння вельми популярні
Два шедевра Антоніо Вівальді в рамках однієї програми були презентовані чернігівським глядачам 25 березня.
Вечір камерної музики в обласному філармонійному центрі фестивалів і концертних програм знову об’єднав на сцені Академічний симфонічний оркестр «Філармонія» (художній керівник і головний диригент – заслужений діяч мистецтв України Микола Сукач) і Академічний камерний хор імені Дмитра Бортнянського (художній керівник і головний диригент – Іван Богданов).
«Пори року» – цикл із чотирьох скрипкових концертів, чи не найпопулярніший твір Вівальді прозвучав у першому відділенні у виконанні оркестру «Філармонія» (соліст – Михайло Скидан).
Духовна кантата «Глорія» лунала у другому відділенні. Масштабний опус, на думку музикознавців, є відображенням зрілості у творчості Вівальді. «Глорія» дала новий поштовх пізньому італійському бароко.
Разом з оркестром «Філармонія» його виконав Камерний хор імені Дмитра Бортнянського. Солісти – Алла Тарасова, Наталія Губко, Олена Сєроштанова (сопрано), Єлизавета Лудінова (мецо-сопрано). Диригент – Ігор Найдьон.
Могутнім завершальним акордом концерту стало проникливе відтворення Державного Гімну України.
Перед початком концерту відвідувачі взяли участь в опитуванні щодо середньої економічно обгрунтованої вартості квитка на концерти творчих колективів філармонійного центру.
Пресцентр Чернігівського обласного філармонійного центру фестивалів і концертних програм