Прем’єра «Мадам Баттерфлай» в Одеській опері

Головна подія квітня в Одесі – прем’єра опери Джакомо Пуччині «Мадам Баттерфлай» у копродукції з постановниками з Німеччини, Голландії, Австрії та Франції!

Понад двадцять років «жила» на сцені Одеської опери постановка «Мадам Баттерфлай» від режисера Бориса Рябікіна. Останній показ цієї вистави відбувся 17 лютого під орудою запрошеного диригента Ярослава Шемета у день 115-річчя світової прем’єри у Teatro alla Scala (Мілан, Італія).

Тепер перед публікою постане нова версія добре знайомого сюжету. Над створенням прем’єри інтенсивно працює творча команда у складі: диригент-постановник – заслужений артист України Ігор Чернецький, режисер-постановник – Anatol Preissler (Австрія), хормейстер-постановник – Валерій Регрут, художник-сценограф – Karel Spanhak (Нідерланди), художник костюмів – Ulli Kremer (Німеччина), пластика – Antonin Comestaz (Франція), художники зі світла – В’ячеслав Ушеренко, David Albert (Німеччина).

Для виконання головних партій 5 квітня театр також запросив іноземних солістів: Чіо-Чіо-сан – Хіроко Моріта (Японія), Пінкертон – Доменіко Меніні (Італія).

Хіроко Моріта (сопрано)

Хіроко Моріта народилася в Кіото. З відзнакою закінчила Державний університет образотворчих мистецтв і музики в Токіо під керівництвом Альди Ноні й Марчелло Реалі. У тому ж університеті отримала ступінь магістра під керівництвом знаменитого сопрано Ясуко Хаясі. Брала участь у майстер-класі Мірелли Френі. Є призером багатьох міжнародних конкурсів («Villa Incanto», «Гаетано Фрашіні», «Ансельмо Кольцані» та ін.). Партії у її репертуарі: Мікаела («Кармен» Ж. Бізе), Мімі («Богема» Дж. Пуччині), Манон («Манон» Ж. Массне), Паміна («Чарівна флейта» В.А. Моцарта), Оскар («Бал-маскаад» Дж. Верді), Церліна («Дон Жуан» В.А. Моцарта), Амур («Орфей і Еврідіка» К.В. Глюк), Флора («Поворот гвинта» Б. Бріттена), Гретель («Гензель і Гретель» Е. Хампердінка), Віолетта («Травіаті» Дж. Верді), Чіо-Чіо-сан («Мадам Баттерфлай» Дж. Пуччині), Адіна («Любовний напій» Г. Доніцетті).

У 2007 році вона дебютувала в Мілані в опері «Мадам Баттерфлай» під керуванням Роберто Джаноли. У 2008-му виконувала партію Чіо-Чіо-сан в театрах США, Колумбії і Перу. Отримала приз від мецо-сопрано Терези Берганци і була визнана «Кращою Баттерфлай».

Доменіко Меніні

Доменіко Меніні почав музичні заняття з гри на гітарі, має досвід роботи як звукорежисер. Співом почав займатись під керівництвом сопрано Рафаели Бенорі, в консерваторії у Чезені, Італія. Удосконалював вокальну техніку і оперний репертуар у тенора Вільяма Маттеуцці в Болоньї (Італія) і в Іспанії з Ернесто Паласіо, під час семінару в Театрі Реал де Мадрид. Доменіко дебютував у 2004 році в «Джанні Скіккі» як Рінучіо під керівництвом П’єтро Боргоново в Тренто (Італія) як переможець вокального конкурсу, організованого венеціанським театром La Fenice. Має партії у репертуарі: Альфредо («Травіата» Дж. Верді), Рудольфо («Богема» Дж. Пуччині), Герцог («Ріголетто» Дж. Верді), Едгардо («Лючія ді Ламмермур» Г. Доніцетті), Ернесто («Дон Паскуале» Г. Доніцетті), Неморіно («Любовний напій» Г. Доніцетті). Каварадоссі («Тоска» Дж. Пуччині), Пінкертон («Мадам Баттерфлай» Дж. Пуччині) та ін.

Співак гастролював із концертами та був запрошений для участі в операх на провідних світових сценах в Італії, Японії, Лівані, Білорусі, Болгарії, Фінляндії, Франції, Угорщині, Швейцарії, Німеччині. Під час концерту в Sibelius Hall у Гельсінкі отримав Beniamino Gigli Price 2012, наданий асоціацією B. Gigli Фінляндії. У 2014 році отримав Pia Tassinari Prix у Театро Масіні ді Фаенца (Італія), а також дебютував як Пінкертон у «Мадам Батерфлай» Дж. Пуччині під орудою диригента Едді де Надаї.

Прем’єрні покази відбудуться: 5 і 6 квітня о 18.30, 21 квітня – о 16 годині.

Не пропустіть!

За матеріалами прес-релізу