У березні українці зможуть почути раритетні записи з Метрополітен-опера

На Радіо Культура щонеділі з 2 березня у передачі «Вистава без антракту. Опера» о 21:00 звучатиме серія раритетних записів із Метрополітен-опера 

Слухачі почують унікальні архівні записи з минулого століття: «Кармен» Жоржа Бізе, «Травіату» Джузеппе Верді, «Летючий голландець» Ріхарда Вагнера, «Аріадна в Наксосі» Ріхарда Штрауса та «Фальстаф» Джузеппе Верді.

«Метрополітен-опера у сезоні 2024–2025 року оголосила про 18 опер. Усіх їх можна побачити на сцені театру, в прямій трансляції у кінотеатрах світу чи на діджитал-платформах за платною підпискою. Утім спеціально для радіослухачів Мет підготувала дещо особливе – унікальні архівні записи, підібрані спеціально для меломанів провідними солістами і головним диригентом театру Яніком Несет-Сегеном. І саме цими раритетами ми хочемо поділитися з українськими слухачами», – розповіла продюсерка і радіоведуча Наталія Попудрібко.

Оперна весна розпочнеться зі святкування 150-річчя від прем’єри «Кармен» Жоржа Бізе – однієї з найчуттєвіших, найскандальніших і, разом із тим, найпрекрасніших опер. У записі 2010 року слухачі почують Еліну Гаранчу та Роберто Аланью у головних партіях і маестро Яніка Несет-Сегена за диригентським пультом.

9 березня в ефірі Радіо Культура прозвучить «Травіата» Джузеппе Верді у вишуканій інтерпретації однієї з найвідоміших сучасних американських сопрано Рене Флемінг.

16 березня слухачі почують голос Джорджа Лондона, який розкриє свій дивовижний тембр у титульній партії опери «Летючий голландець» Ріхарда Вагнера (запис 1960 року).

Джессі Норман у ролі Аріадни

23 березня звучатиме опера «Аріадна в Наксосі» Ріхарда Штрауса в інтерпретації Джессі Норман – однієї з перших чорношкірих оперних співачок, яка підкорила не лише сцену Мет, а й усього оперного світу (запис 1985 року).

30 березня завершить оперний березень «Фальстаф» Джузеппе Верді – це рекомендація від музичного директора і головного диригента Метрополітен-опера Яніка Несет-Сегена. Архівний запис 1964 року знаменний дебютами одразу двох геніїв. Перший – дебют у Мет легендарного Леонарда Бернстайна, а другий – Франко Дзефіреллі як режисера і художника-постановника Метрополітен-опера.

Сцена з опери “Фальстаф”

«Попри мінливість нинішнього політичного істеблішменту, у Сполучених Штатах Америки й досі є чимало людей та інституцій, які щиро підтримують Україну. Метрополітен-опера – театр, який із перших днів повномасштабного вторгнення висловив беззаперечну підтримку українському народу. Цей театр був одним із перших, хто розірвав контракти з російськими виконавцями, які підтримували політику російського керівництва, і зіграв концерти й вистави за участі українських співаків – Людмили Монастирської та Владислава Буяльського», – поділилася Наталія Попудрібко.

Текст і посилання на фото надала Юліанна АНДРІЯШ, PR-менеджерка Суспільне Культура

На головному фото – Еліна Гаранча і Роберто Аланья в опері Жоржа Бізе «Кармен»