«…Квиток до станції …Кохання»

1
Share Button

На сцені Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва відбулась прем’єра – авторський проект головного режисера Лариси Моспан-Шульги «…Квиток до станції …Кохання».

За висловом авторки дійства, вистава є своєрідним продовженням здійсненої минулого року постановки «Средь шумного бала» на матеріалі міських романсів. Це – театралізований вечір романсу, що поєднав у собі концертні виступи з фортепіанним супроводом, театральну дію із кількома вкрапленнями художнього слова та синхронним накладенням кадрів кінорозповіді, що візуально відображали настрій кожного номера (режисер відеомонтажу Олександра Кравченко).

Дія вистави розпочинається на вокзалі, продовжується у поїзді та на кількох станціях і завершується, звичайно ж, станцією Кохання. Мандруючи цим поїздом життя, його пасажири, різноманітні образи яких створюють шістнадцять солістів-співаків, виконують романси, у яких відбито широку амплітуду переживань. Тут звучать твори композиторів ХХ століття Валерія Гавриліна, Георгія Свиридова, Андрія Петрова, Мікаела Тарівердієва, Зари Левіної, деяких інших авторів, вірші та проза Марини Цвєтаєвої, Андрія Бєлого. Окрім романсів, у спектаклі пролунали також пісні на основі танго – «Втомлене сонце» Єжи Петерсбурзького, «Чорні очі» Оскара Строка, «Маритана» Георгія Свиридова, навіть із додаванням пластики (артисти балету Анна Болоташвілі, Олександр Душаков). У контексті обраної режисером стилістики виокремлюється залучення мистецької постаті Олександра Вертинського – вихідця з Києва, відомого виконавця власних романсів у середовищі російської еміграції часів модерну.

Слід виокремити натхненну гру концертмейстера і музичного редактора вистави Марії Поляшової. З-поміж співаків художньо вражаючими соло відзначилися Вікторія Осадчук, Наталя Пелих, Ірина Ладіна, Алла Пригара, Геннадій Кабка.

Успішний прем’єрний показ вистави привернув увагу своєю тематикою, що хвилює у всі часи, потрібна кожній людині, по суті є невичерпною. Разом із тим цей вдалий експеримент свідчить про цікавий, неординарний підхід колективу театру до формування власної репертуарної політики, бажання і здатність здобувати яскраві позиції у театральному житті столиці.

Автор: Ольга КУШНІРУК

Share Button