zastavka

У Києві вперше поставлять оперу Штрауса за п’єсою Оскара Вайлда «Саломея». Це буде здійснено у сучасному форматі

9 листопада за підтримки Українського культурного фонду відбудеться допрем’єрний показ-презентація мультимедійної містерії «Salome tech» Бентежна опера.

Буде запропоновано два варіанти подивитися оперу. Перший – онлайн (у зв’язку з карантинними обмеженнями). Трансляція відбуватиметься тут.

Другий – у концертній залі ДШМ № 2 імені Михайла Вериківського (вулиця Бульварно-Кудрявська, 2). Кількість місць обмежена, потрібна реєстрація у Google-формі. Також обов’язкова наявність зеленого COVID-паспорта або ПЛР-тесту на COVID-19/експрес-тесту на визначення антигена строком дії 72 години.

Початок о 19.30. Вхід вільний. Зареєструватися можна за посиланням.

Це нова сценічна постановка на основі опери Ріхарда Штрауса «Саломея» за п’єсою Оскара Вайлда. Біблійна принцеса Саломея – один із найяскравіших жіночих образів у світовій культурі. Дізнатися, завдяки чому це стало можливим, глядачі зможуть на прем’єрі «Salome tech». Тут об’єднаються класичний оперний вокал, електронна музика, відеомеппінг і світлове шоу. Разом вони створять надзвичайний ефект повного занурення у дійство.

Це – перша постановка опери «Саломея» в історії нашої країни. У радянські часи її було заборонено. Дебютна прем’єра відбулася в Дрездені 1905 року, але імперська Росія до 1917 року також забороняла її з ідеологічних причин. До слова, українка Соломія Крушельницька була однією з перших виконавиць головної партії, але, на жаль, не на вітчизняній сцені.

Для команди постановників проєкт є символом культурної свободи та розвинутості нашої молодої країни, яка прагне яскраво реалізувати культурний потенціал у спільному просторі європейської культури.

Уперше в музичній історії бентежна опера німецького композитора Ріхарда Штрауса прозвучить у виконанні класичних вокалістів наживо під оригінальну музику в електронному реміксі.

А той факт, що прем’єрна вистава постане у прямому ефірі, є дуже символічним. Сьогодні привабливість Саломеї вимірюється лайками та сяє рекламними статусами. Цар Ірод впливає власним контентом на зовнішню реальність. Соціальний статус кожного з персонажів відповідає кількості гаджетів. А відеодекорацію вистави стилістично витримано в холодній темно-металевій естетиці Hi-Tech.

Тема художнього дослідження творчої групи проєкту – наслідки, які може спричинити базова підміна екзистенціальних понять і духовних цінностей у суспільстві.

П’єса «Саломея» Оскара Вайлда не має позитивних героїв і тому не може мати щасливого фіналу. Це досі трагічна ілюстрація, яка показує, що відбувається, коли віру міняють на гординю, любов на пристрасть, а гідність – на вартість.

За інформацією пресрелізу