tochky-peretynu

10 грудня у Національній філармонії України відбудеться фінальний концерт Диригентського воркшопу нової музики «Точки перетину» з Етьєном Гааном (Франція)

Воркшоп, організований Студентським науково-творчим товариством Octopus, Національним президентським оркестром і Національною філармонією України у партнерстві з VERE MUSIC FUND і Центром музики молодих, – це можливість для молоді попрацювати над творами, що часто випадають з поля уваги академічної освіти, – йдеться про нову музику.

Ідея перетину у концерті «Точки перетину» втілюється на різних рівнях. Тут поєднуються західноєвропейська та українська виконавські традиції, а також композиторські школи. Такі перетини дозволяють виявити своєрідність усіх учасників творчої співпраці, а разом із тим продемонструвати органічну спільність української та європейської музики, відкритість до діалогу й співтворчості.

Національним президентським оркестром диригуватимуть Наталя Кіричук, Олег Чаплинський, Катерина Косецька, Денис Олійник.

У програмі концерту 10 грудня:

Джулія Вулф (США). «Фонтан Молодості» (2019). Це – гімн-маніфест молодим музикантам. Твір був замовлений Карнегі-холом і символізує пошук в музиці «фонтану юності» – джерела нескінченної молодості.

Унсук Чин (Південна Корея). «Танець струн» (2020). Твір замовлений Саймоном Раттлом, який продовжує улюблену космологічну тему композиторки та пошуку «органічного» у зв’язку людини з Космосом.

Максим Коломієць (Україна). «Еспенбаум» (2021).

Етьєн Гаан (Франція). «Розжарення» (2021), диригує автор. Твір Етьєна, написаний під менторством Тошіо Госокави, в рамках академії Grafenegg в Австрії. Опус задуманий як гра сприйняття, де публіка має з’ясувати, в який бік розвивається музичний дискурс.

Фаусто Ромітеллі (Італія). «Радіо мертвого міста» (2003). Філософське висловлювання культового італійського композитора про взаємозв’язок людської перцепції і нових технологій, про необхідність мистецтва протестувати проти технологічного насилля. Наратив культового оркестрового твору Ромітеллі натхненний творами Герберта Маршала Маклюєна – канадського філософа та літературного критика, який вивчав вплив медіа на людину.

Ментор воркшопу – Етьєн Гаан, 32-річний диригент і композитор. Навчався у Страсбурзькій та Берлінській вищих школах музики (магістр із композиції у класі Ганспетера Кібурца). Гаан отримав ступінь магістра з диригування в Centro Superior Katarina Gurska в Мадриді (2022–2023) під керівництвом Борха Квінтаса.

Гаан спеціалізується на виконанні сучасної музики, відвідав численні майстер-класи з Жаном-Філіппом Вюрцем, Вільямом Бланком, Тітусом Енгелем, Пітером Рунделем. У 2019–2020 роках Етьєн був артистом резиденції в Каса де Веласкеса, а в 2022 році став лауреатом премії міста Ольденбург (Німеччина). Його твори виконували такі ансамблі, як Hanatsu Miroir (Страсбург), Télémaque (Марсель), Zafraan (Берлін), Oh ton! (Ольденбург), тріо Браувер (Барселона), Страсбурзький філармонійний оркестр і Оркестр Тонкюнстлера (Графенегг, Австрія).

За інформацією пресрелізу