Благородство звука Людмили Марцевич

46
Share Button

«Особливий філософський підхід до виконуваного репертуару», «романтична піднесеність», «благородство звука», «вміння побудувати велику форму і затримати увагу на підтексті музичного твору», «гармонійне поєднання технічної досконалості, бездоганного смаку, вишуканості і творчого натхнення». Так музикознавці описують виконавське мистецтво народної артистки України, солістки Національної філармонії, професора Національної музичної академії імені Петра Чайковського Людмили Марцевич.

21 квітня піаністка з великим успіхом виступила перед чернігівськими слухачами на сцені обласного філармонійного центру фестивалів і концертних програм у рамках проекту «Фортепіанний абонемент» (автор і ведучий – заслужений діяч мистецтв України Олег Васюта).

Людмила Марцевич на великій сцені уже понад півстоліття. Ще школяркою у 1963 році вона стала переможцем Українського конкурсу піаністів імені Миколи Лисенка. Її концертна діяльність – це сольні проекти і виступи з симфонічними оркестрами та камерними ансамблями. Гастролі – США, Німеччина, Франція, Норвегія, Іспанія, Словаччина, Польща, Корея…

Репертуар Людмили Марцевич – найскладніші твори класиків і сучасних авторів.

У проекті «Фортепіанний абонемент» піаністка презентувала Фантазію ре мінор Вольфганга Амадея Моцарта – одне з найзагадковіших творінь генія класичної школи, прелюдії Левка Ревуцького, що яскраво презентують українську композиторську школу, та дві чи не найвідоміші сонати Людвіга ван Бетховена – Сонату № 8 до мінор («Патетичну») і Сонату № 23 фа мінор, відому як «Апасіоната».

Прес-центр Чернігівського обласного філармонійного центру фестивалів і концертних програм

Share Button