Пресслужба Держмистецтв подає перелік претендентів, що надіслали заявки до Державного агентства України з питань мистецтв і мистецької освіти, на здобуття Премії імені Миколи Лисенка у 2024 році
Вказана премія присуджується за видатні досягнення у сфері музичного мистецтва та мистецтвознавства за кількома напрямками.
Цьогоріч за напрямом «за видатні досягнення у професійній композиторській творчості» на здобуття премії претендують:
• Євген Петриченко – твори: «Concerto Grosso з позитивом» «Осяяні чорним сонцем», Диптих «Коляда-триб’ют»;
• Андрій Малініч – квінтет-фантазія «Спіритичні сеанси»;
• Богдан Шиптур – «Збірка пісень і романсів Богдана Шиптура»;
• Всеволод Сіренко – Симфонії № 2 («Симфонія монологів») та № 3 (Присвята захисникам України);
• Михайло Швед – Урочиста увертюра «Campana» для великого симфонічного оркестру;
• Роман Хомініч – твори: «Рондо» та «Elegia»;
• Оксана Білаченко – твори: «Спомин» та «Осінній ескіз».
За напрямом «за видатні досягнення у професійному виконавському мистецтві»:
• Олександр Перепелиця (диригент, фортепіано) – концертні програми, виконані протягом останніх п’яти років;
• Андрій Оленин (вокал) – концертна програма «Неаполітанський вечір»;
• Роман Рєпка (фортепіано) – концертна програма «Левко Ревуцький. Повернення шедевра»;
• Ірина Ключковська (вокал) – концертна програма з камерно-вокальних творів Олександра Козаренка;
• Володимир Рудницький (хормейстер) – концертна програма «Невідомий Бортнянський»;
• Наталія Коцюрба (фортепіано) – концертна програма «Наше рідне – українське»;
• Ігор Чернявський (скрипка) – концертні програми, виконані протягом останніх п’яти років;
• Марія Пухлянко (фортепіано) – концертна програма «Фортепіано з оркестром: сучасні виклики – мистецькі відповіді».
За напрямом «за видатні досягнення в музикознавстві»:
• Ірина Тукова – монографія «Музика і природознавство: взаємодія світів в умонастроях епох (XVII – початок ХХІ століття)» та науково-критичні статті, присвячені дослідженню і популяризації української музики у світі;
• Ольга Шуміліна – дослідження української музики доби бароко і класицизму;
• Олексій Войтенко – монографія «Теоретичні основи дванадцятитонової серійної композиції»;
• Юлія Ніколаєвська – музикознавчі праці останніх п’яти років.
Про результати засідання Комітету з присудження премії Держмистецтв окремо повідомить на офіційному вебсайті та сторінках у соціальних мережах.
Пресслужба Держмистецтв