zirkovi-chytannya

Анна Трінчер, Олег Собчук, Alina Pash, ROXOLANA та Мішель Андраде виховували любов малечі до української літератури, співали та ділились лайфхаками зі збереження зору

Близько 70 тисяч дітей ВПО прийняв у свої обійми Львів та область. Серед них – велика кількість дітей військовослужбовців і тих, які втратили батьків через війну.

Для них українська мережа оптик «Люксоптика» провела у Львові серію благодійних заходів «ЗІРкові читання», місія яких – долучити дітей до читання книжок, закохати їх в українську літературу та надати корисні поради щодо збереження зору. Проєкт тривав кілька місяців, а його гостями стали понад 200 діточок, чиї родини вимушені були тікати від війни на захід країни.

Разом із книгознавцями «Видавництва Старого Лева» були підібрані твори сучасних українських авторів – «У світлі світляків» Ольги Войтенко, «Скарбничка історій» Володимира Аренєва, «Примари чорної діброви» Андрія Бачинського та «Несподіване кіно» Наталії Ясіновської. Найцікавіші фрагменти з них запрошені зірки вголос читали для маленьких підопічних благодійного фонду «Діти Героїв», що підтримують дітей, які втратили батьків під час війни, а також фондів «Інші» та «СвіТи», що допомагають сімʼям переселенців.

Учасниками заходу стали й лікарі-офтальмологи «Люксоптики». Вони надали дітлахам базові знання та корисні навички, що допоможуть їм у збереженні зору, і поділились професійними порадами щодо турботи про здоров’я очей.

Кожен захід із благодійної серії «ЗІРкових читань» супроводжувався ще й зірковою автограф- і фотосесією із врученням книжкових та солодких подарунків від організатора. Зірки разом із дітьми співали пісень, обіймались, танцювали, артисти ділились власними лайфхаками зі збереження зору, радили менше «сидіти в гаджетах і соцмережах», розповідали секрети свого успіху й мотивували дітей до досягнення власних цілей.

«Ми віримо, що наш благодійний проєкт допоможе дітям такої вразливої категорії відволіктись від пережитих травм, розважитись і поринути у захопливий світ читання, знайти нових друзів та особисто познайомитися з улюбленими артистами. Віримо, що наші “ЗІРкові читання” допоможуть процесу їхньої реабілітації, – розповідає Михайло Іванцов, директор із маркетингу мережі “Люксоптика”. – А ще ми вважаємо нашою місією допомогу дітям і підліткам зберегти зір та здоровʼя очей якнайдовше. Нове покоління українців має бути здоровим, сильним та інтелектуально розвиненим».

За інформацією пресрелізу

Як це було, відео: https://youtu.be/5e65DhQyI2k