Мистецький експеримент на пошану Бетховена

2020-й є роком Людвіга ван Бетховена, 250-ліття від дня народження якого відзначає світова музична спільнота

Цілком очевидно, що ця подія є знаковою і для Чернігівського обласного філармонійного центру, де заплановано багато концертів, у котрих артисти звертатимуться до творчої спадщини великого німецького композитора. На початку березня у рамках творчого проєкту «Фортепіанний абонемент» (автор і ведучий – заслужений діяч мистецтв України, доктор філософії Олег Васюта) перед слухачами виступив композитор, піаніст і педагог, народний артист України Володимир Птушкін.

У супроводі Симфонічного оркестру Чернігівського музичного коледжу імені Левка Ревуцького (художній керівник і головний диригент – заслужений артист України Олександр Шевчук) прозвучали відома увертюра Бетховена «Egmont», оp. 84 і Концерт для фортепіано з оркестром ре мажор, який міг би стати шостим у музичному спадку композитора. Але, на жаль, цей твір автор так і не завершив…

Своєрідною кульмінацією концерту став, за словами Олега Васюти, «грандіозний мистецький експеримент» – виконання одного з найоригінальніших творів Людвіга ван Бетховена Фантазії для фортепіано, хору і симфонічного оркестру до мінор, тв. 80. До соліста Володимира Птушкіна та симфонічного оркестру приєднались Академічний камерний хор імені Дмитра Бортнянського Чернігівського обласного філармонійного центру (художній керівник і головний диригент – Іван Богданов) та ще зовсім молодий Студентський хор Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Тараса Шевченка (керівник – Ірина Кондратенко).

Потужне спільне звучання зведених хорів і музикантів-інструменталістів надзвичайно приязно зустріла публіка. Свідченням цього стали гучні аплодисменти й букети квітів, якими чернігівці віддячили артистам.

За інформацією Прес-центру Чернігівського обласного філармонійного центру фестивалів і концертних програм