Диригент Дайске Нагаміне представив «Пульчинеллу» Стравінського і Симфонію № 4 Чайковського

«“Пульчинелла” – один із найбільш яскравих, веселих і… великих творів Ігоря Стравінського. Написаний як балет зі співом, він є творчим переосмисленням композитором музики XVIII століття. Стравінський переробив старовинну музику, використавши при цьому сучасні йому ритміку і гармонії. “Пульчинелла” – місток між століттями, різними жанрами, що започаткував нові музичні форми», – каже про цей твір художній керівник і головний диригент Академічного симфонічного оркестру «Філармонія», заслужений діяч мистецтв України Микола Сукач.

Симфонія № 4 Петра Чайковського вважається справжньою психологічною драмою, криком душі композитора.

Два таких різних твори 8 лютого прозвучали на сцені Чернігівського обласного філармонійного центру у концертній програмі симфонічного оркестру «Філармонія», яким того вечора диригував Дайске Нагаміне – японський диригент, лауреат міжнародних конкурсів, відомий любителям класичної музики співпрацею із такими колективами, як Симфонічний оркестр Осаки, Симфонічний оркестр Кюсю, Новий японський філармонійний оркестр, оркестр Центру виконавських мистецтв Хього та іншими.

Вокальні партії у «Пульчинеллі» виконали відомі вітчизняні співаки: заслужені артисти України Олена Нагорна (сопрано), Сергій Бортник (тенор) і Ігор Воронка (бас). Інструментальні сольні партії відтворили артисти оркестру Михайло Скидан (перша скрипка), Ольга Стовбур (друга скрипка), Микола Величко (альт), Олена Арзуманян (віолончель) і В’ячеслав Удовиченко (контрабас).

Неповторна майстерність, щирість виконання творів Ігоря Стравінського і Петра Чайковського викликали вибух аплодисментів вдячних чернігівських слухачів.

Прес-центр Чернігівського обласного філармонійного центру фестивалів і концертних програм