afisha-obr-ok

18 і 19 листопада в Києві відбудуться майстер-клас і концерти електроакустичного проекту EM-VISIA / INSTRUMENT, що триває ось уже впродовж багатьох років

Тож запрошуємо:

18 листопада. Арт-простір “Kontrapunct” (вул. Іллінська, 16)
Майстер-клас композитора, професора Віденського університету Карлхайнца Есселя (Австрія)
Вхід вільний. Початок о 19 годині

19 листопада. Арт-простір “Плівка” (вул. Васильківська, 1)
Концерти з творів Карлгайнца Есселя (Австрія) і Алли Загайкевич (Україна)
Для членів Національної спілки композиторів, студентів музичних закладів і пенсіонерів – вхід 50 грн (вартість квитка без пільг – 150 грн)
Початок о 19 годині

Коли П’єр Шеффер на початку 1950-х років розробляв концепцію “сонорного об’єкта”, то практично не знаходив там місця для “інструмента”, “виконавця”… “Звук” має бути відділеним від свого “джерела” – стверджував він. Пізніше з’явилася “акусматична” музика, що, апелюючи до використання в античній школі “акусми” – “завіси”, – продовжувала “без-інструментальну” лінію творчісті…

Однак, якщо на початку існування електроакустична музика “витіснила” музичні інструменти з творчого процесу, то для сучасних композиторів і саунд-артистів “інструментальність” проявляється і в складах творів, і в принципах синтезу звука, – власне, стає основою творчого мислення.
“Інструмент”, “Людина граюча” – буде в центрі чергової EM-VISIA-2016.

Програми концертів:

Карлгайнц Ессель (Австрія)

absence (1996) для скрипки соло
Андрій Павлов (скрипка)

da braccio (1999/2016). Інтерактивна композиція в реальному часі для звуків струнних і комп’ютера
Андрій Павлов (скрипка)
Карлгайнц Ессель (комп’ютер)

Segreto Spaziale (2003) для скрипки, комп’ютера, електроніки наживо та багатоканальної проекції
Андрій Павлов (скрипка)
Карлгайнц Ессель (електроніка наживо)

Sequitur III (2008) для скрипки та електроніки наживо
Андрій Павлов (скрипка)
Карлгайнц Ессель (електроніка наживо)

Brisky Breath (2016). Інтерактивна композиція в реальному часі для комп’ютера та калімби
Карлгайнц Ессель (комп’ютер, калімба)

Алла Загайкевич (Україна)

Punctum Redium (2016) для кларнета, скрипки, баяна та електроніки наживо
Sed Contra Ensemble
Алла Загайкевич (електроніка наживо)

Друже Лі Бо… (присвята Олегу Лишезі) (2015) для бандури та електроніки наживо
Єлизавета Соловйова (бандура)
Алла Загайкевич (електроніка наживо)

Heroneya (2002) для фагота, фортепіано, скрипки, віолончелі та електронного запису
Sed Contra Ensemble

Ujif_ notfound (RU/UA)
V4W.ENKO (UA)
Tenpoint (UA)
BAS (bootstrap algorithm scores for orchestra)
Sed Contra Ensemble

“Композиція в реальному часі” – проект BAS (bootstrap algorithm scores for orchestra) – алгоритми самогенерації партитур в рельному часі, де Ujif_ notfound та V4W.ENKO інтерактивно генеруватимуть/гратимуть нотні партитури з музикантами Sed Contra Ensemble.

BAS (bootstrap algorithm scores for orchestra) був розроблений в колаборації Ujif_notfound, V4W.ENKO та Алли Загайкевич. “Композиція в реальному часі” дозволяє насправді інтерактивно компонувати музику разом з інструменталістами – реагувати на розвиток матеріалу, керувати формотворенням.., що є абсолютно неможливим у традиційній інструментальній музиці.

Тож чекаємо! Не пропустіть!

За матеріалами прес-релізу